update om armen

Nu har jag inte skrivit på ett tag men som sagt så är det rätt jobbigt att skriva med vänster pekfingret.

Men idag är det 2 veckor sedan jag blev sparkad och va inne och röntgade armen igen,den läker rätt och jag fick ta av gipset men har nu fått världens fulaste plast sak,men den är iaf lättare än gipset OCH det går att ta av när jag ska duscha :)
Får inte rida på åtminstonde 4 veckor till,sen får jag börja om ja inte har ont (y)
kommer dock ta 10 veckor till tills det är helt läkt.
Usch det låter länge.

Men ja,nu har skolan dratt igång igen och det går rätt bra,får göra allt muntligt och kopiera folks anteckningar.

men ja,nu har jag inte så mycket mer att berätta så vi hörs nån gång i livet :)




inget mer gips :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0