hej

Har inte hänt allt för mycket sedan senast.
När jag vaknade i Torsdags och skulle till skolan hade jag sjukt ont i huvudet pga tandställningen och eftersom jag hade stall halva dagen så jobbade jag med svenskan hemma istället, och idag hade vi stall hela dagen och jag får ändå inte vara där så va hemma idag med.

Min högra hand är typ dubbelt så tjock som min vänstra, rinde och pratade med ortopeden och arbets terapeuten (stavning!?) slapp som tur va åka in utan fick istället massa jobbiga övningar över telefon istället som jag ska göra varje timme för att få igång blodcirkulationen, de sa att svullnaden ska ha gått ner över helgen så vi får väl vänta och se :)

Nu sitter jag här och lyssar på Samy Deluxe - Weck mich auf och tänkte lägga ig oh läsa klart Go ask Alice, en sjukt bra bok som ni bör läsa.
Och nej jag brukar inte läsa, och hade förmodligen inte läst den om vi inte skullat skriva bokrecension i engelskan :)


vi hörs!



Åh saknar sommaren och att kunna rida tjockisen i grimma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0