duktig tjej

Jag hann ju nästan med alla planerna för dagen.
Började dagen med att glo på 2 stycken Wallander filmer, jag bara älskar beck och Wallander asså,finns inga bättre filmer♥
Sen tog jag tag och började städa rummet vilket tog sin lilla tid haha.
La mig sen och kollade på 17 again.
Sen kom vetrinären och vaccinerade hästarna.
När han va klar stack jag och mamma direkt till boalt och hämtade spån,sågverket va igång och allt med såklart,så man va ju lite lagom fin sen haha ;)
Duschade såfort jag kom hem och stack sen ner och köpte mat..har inte ätit på hela dan typ.
Nu sitter jag här och skulle behöva räkna matte men matte boken ligger såklart kvar i skolan,smart som jag är :/
men ska sova snart för jag är trött som ett as,vi hörs imorn pusshaj ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0