Tisdagsplugg

Tisdag och jag har haft en rätt seg dag i skolan.
Började med Matte B som är helt jävla omöjligt att ha så tidigt på morgonen!?
Sedan Engelska B, vi hade det chill och började kolla på en film om Shakespeare..typ Shakespeare in love eller något sånt,den är väl helt ok faktiskt :)
Efter lunch va det naturkunskap och läxprov.. haha det bästa av allt va ju ändå när läraren bara "Ja fuska inte nu,jag finns i rummet här brevid" och direkt när hon försvunnit tar alla upp böckerna och börjar skriva, haha mvg klassen asså ;)
sist men inte minst så va det Samhälle,rätt chill ändå,vi gjorde inte allt för mycket..jo räknade pringles.
kom hem sent,åt mc donalds mat och stack till stallet.
Nu ska jag plugga..ja ni hörde rätt jag ska plugga! lite duktig är jag allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0