Ledig - Sari

Är ju alltid ledig på onsdagar men inte har jag tagit det lugnt för det.
Vid 8 hade jag cyklat ut till stallet (2.5 km) och släppte ut eftersom de fortfarande stod inne.
Fixade allt och stack hem och käkade frukost,bytte om och packade sen drog jag mig vidare mot Sari.
Va där strax efter 11 och hoppade 2 hästar,den första knockade mig med halsen så min näsa gör ont och tandställningen trycktes in i läppen så har fått sår där.Dessutom skickade den nästan av mig.. bägge 2 va allmänt dumma och jobbiga.
Sen longerade jag Rialto lite och sen va jag hemma vid 6.
Nu har jag pluggat,ska fortsätta lite till för jag ska fan i mig bli godkänd på det jävla provet imorn!
Är dock rätt slut i huvudet nu och har varit det hela dagen så får väl se hur mycket jag förstår.
Men ja, hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0