Tango 29/7

Nu har jag precis kommit hem från stallet.
Va ute och skrittade honom,ökade rundan lite.
Regnade en hel del.Jävla skitväder.
Han skötte sig hur bra som helst,han blev lite feg när han fick syn på andra hästar och försökte springa hem haha,jävla fegis.
Men min bebis är bäst ändå♥
La på han ett fleecetäcke (stavning?xd) och lät han stå inne och äta.
Han tyckte nog det va rätt skönt ändå för han hade ingen brådska alls med att komma ut igen.
Medans jag väntade ut han så fixade jag med sadel&tränset och sådär.

Resten av familjen är fortfarande i k-stad så jag har lite smått tråkigt här hemma,och nu försvann Simon med.
Drygt.
Aja vi hörs pusshej ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0