Hemma igen!

Hej.
Nu är jag hemma igen.

Igår stack vi först bort till väla och köpte en jacka,regnade och blåste som fan.
Stack och checkade in på hotellet och drog sedan ut och åt.
Jag mötte upp Julia,Sandra,Foppa och Julias skumma klasskompisar haha.
Kollade på Calle Kristiansson (igen) men det va nice ändå.
Sen the poodles haha.

Idag stack vi över till Danmark en stund,det är det goa med skåne,att kunna göra sånna impuls grejer,liksom  20 minuter sen är man i danmark,ganska gött faktiskt.
Va iaf bara där nån timme sen åkte vi hem igen.
nu har jag vatt uppe hos hästarna och Tango va hur mysig och go som helst ^^

Men ja nu har jag en del att göra så vi hörs senare pusshaj ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0