snart är det loooov :D

Fy vad jag har blivit förkyld,helt sjukt.
Usch det är hemskt.

Men ja,nu kommer ännu ett sånt hära "idag har jag.." inlägg men vafan jag orkar inte skriva något annat just nu.

Skolan vid 10,eller ja jag fick åka hemifrån vid 8..
Fixade svaren till kretsloppsprovet så nu ska jag fan i mig klara provet!
Hade betygs snack med svenska läraren på lunchen.

Sen drog jag vidare ut till Vinslöv och red Cora.
Träffade Becca på tåget..sjukt kul för henne har jag inte träffat på ett tag,sen kladdade ju tågen och skit så va inte hemma förrns halv 5 och stack då direkt ut och fixade och släppte in hästarna.

Nu ska jag plugga kretslopp resten av kvällen och läsa ut boken såjag kan skriva recension (stavning!?) på den.
Är dock trött som ett as så ska gå och lägga mig tidigt idag!

Men vi hörs :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0