Skola - Ridning

Skolan idag,hade bara ridning som vanligt på fredagar.
Red Quest for fun Z (Calle) även denna gången.
Idag gick det dock grymt mycket bättre än förra veckan,jag hade hela tiden i bakhuvudet att inte släppa yttersidan vilket jag väldigt ofta gör.
Vi jobbade med bakdelsvändningar eller vad man ska kalla det,fick sjukt ont i knäet,har inte haft det på länge..men ja,det gick iaf :)
blev även glatt överraskad när jag märkte att jag fått in 1044 kr i apu ersättning, gött!
Nu sitter jag här och väntar på idol finalen...som helt klart hade vart sååå mycket bättre med Olle i såklart ♥

Kommentarer
Postat av: Liza

jättefin blogg

2010-12-20 @ 09:22:04
URL: http://ponnyryttarinnans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0