jag dör!

Jag fyser ärligt talat ihjäl..det är inte ok att det är 20- här nere i skåne!

vi har sjukt mycket snö här nere!

Har haft en hel del för mig idag faktiskt.

Skulle egentligen jobbat men såklart lyckades min tandställning gå isönder igår så fick ringa idag och fixa tid att laga den så fort som möjligt,dock kunde de inte förrns torsdag :/

Hängde med Becca ut och red Ville,en häst hon passar åt en annan,vi red ut i skogen och det va riktigt härligt väde om man bortser från den extrema kylan!
han skötte sig iaf bra :)


Ville som jag red :)

Sen stack jag vidare upp till mitt stall och tog in Tango och mockade osv,sen kom hovslagarn.
Tog av skorna nu eftersom han inte rids och det är massor av snö så lär nog inet vaa någon risk att han ömmar,dessutom får han bara massor av snöstyltor som knappt går att få loss så blir förhoppningsvis lite bättre såhär :)



Åkte ut till Rebeckas stall vid 11.30 och va hemma från mitt stall 17.00 så jag har vart ute i denna jävla kylan i 5 och en halv timme..helt sjukt att jag överlevde!

Har även hunnit med att städa rummet och ska strax hoppa in i duschen.
Imorn ska jag ut och jobba igen så det blir nog bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0