Chill måndag

Riktigt chill dag,började ju som sagt 12.20 idag,fick dock åka hemifrån vid 10 eftersom jag har en bra bit till skolan.
började med Svenska som va rätt lugnt,drygt att vi ska jobba med dikter..bland det tråkigaste som finns typ?
Sen va det Idrott som gällde. Jag,Melanie,Filippa och Michelle va i gymmet,rätt gött ändå.

Och såklart kladdade det som vanligt när jag skulle hem,bussen vi tog från önnestad gick en hel halvtimme innan min buss till Osby skulle gå,och det tar typ en kvart från önnestad till kristianstad,och när vi kommit till Maxi i k-stad så dör bussen,sen fick han igång den tillsist,sen mitt i rondellen dog den igen,därefter dog den vart 10 meter och blev allt svårare att starta..på något sätt lyckades vi ta oss in till rese genom att rulla typ 10 meter åt gången,tog ju dock sin lilla tid,hade dock riktigt mycket tur för min buss till Osby va sen och kom precis när jag kom fram,annars hade jag fått spendera 2 timmar i K-stad vilket inte är någon höjdare direkt.

Nu är jag trött som ett as så funderar på att slänga mig i sängen snart så vi hörs :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0