Tango 8/8

Till att börja med..vilket jävla väder!
Tror stockholmsregnet har tatt sig ner till skåne nu!
Duggregnade bara när jag skulle ge mig iväg och jag menar lite regn har ju aldrig gjort nån skada?
Tango skötte sig bra fastän han inte gillar regn speciellt mycket.
kom en flock med hästar springandes i en hage vi skrittade förbi,såklart kollade han lite eftersom där inte brukar gå hästar.
sen när vi va som längst iväg från stallet så började det spöregna verkligen,så vi skrittade tillbaks men han bli dyngblöta innan vi va framme.
Fixade iordning han och utrustingen och sen cyklade jag hem eftersom jag inte orkade vänta på att mamma och dom skulle komma hem från hörby (vilket de inte gjort än)
så när jag väl va hemma så va jag blöt rakt igenom..hade nästan vart torrare om jag gått ut och slängt mig i poolen.
haha nej men fyfan jag hatar regn!




medans vi fortfarande va torra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0