Tango 7/8

Har redan vart ute och skrittat Tango faktiskt :)
Mats hade spolat hela Tango så han va ju lite lagom blöt.
Så när jag kom ut i hagen blev han lika glad som vanligt och kommer gnäggandes :)
Sen fick han brått som fan bort till den värsta grusen och skulle rulla sig,och eftersom det sätter sig som fan när hästen är blöt så hade jag ingen lust till det.
Så han smet undan 3 gånger och sen skyndade han sig ner och efteråt kom han nöjt och körde huvudet i grimman..busen♥
Sen försökte han rulla sig när jag hade honom i grimskaftet men lyckades dra med han in haha.
Tog en halv evighet att få han någorlunda ren,och vid det laget hade han nästan torrat.
Skrittade bara ute på åkern och han va lugn med huvudet idag,slog inte så mycket och bet sig inte fast lika mycket som nu de senaste dagarna.

Här kommer några bilder från idag:


I full färd med att rulla sig..


Grymt väder♥


Älskling♥ och ignorera min GRYMT snygga outfit..nyvaken och glad är jag med ;)






Kommentarer
Postat av: shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen. ;)

2010-08-07 @ 18:16:41
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0