sjuker

Hej.
Jag vet att det har vatt dålig uppdatering och sådär,men ja..har inte haft tid och lust helt enkelt.
Igår pluggade jag matte,hann hela 5 sidor. Duktigt gjort för att vara mig tycker jag faktiskt.
Jag har i princip vart sjuk hela veckan men har vatt i skolan ändå,vill inte missa de första lektionerna i de nya ämnena liksom.
Men ja idag och imorn är det bara fixardagar och eftersom jag inte tycks bli bättre så är jag hemma idag och imorn så jag kan bli frisk nån gång.
Så jag ska ta det lugnt,tänkte räkna lite mer matte så jag hellre ligger före planeringen än precis i fas,för lär bara hamna efter då.
Och hösten har verkligen kommit nu,blåser och regnar hela tiden och är kallt som satan.
Det ogillar vi,fast lite mysigt ändå.
Nej nu ska jag äta frukost sen kolla på nån film tror jag.
vi hörs senare pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0