Ridning+skola

Första dagen i skolan avklarad..riktigt chill.

Red ute på galoppbanan imorse på Maraccas älsklingen♥
tillsammans med Jennie,Cassi och Jennifer.
Bara skritt och trav och sådär för att köra igång lite.
Men ja riktigt gött :)
Maraccas va lugn och fin faktiskt,fjantade lite påvägen från galoppbanan men annars va hon avslappnad och lyssnade bra så jag är nöjd :)

Efter lunch hade vi hästkunskap,mest lugnt och lite prat där,gick igenom hur de närmsta veckorna ser ut och sådär.
Chill,sen slutade vi vid 14.00

Imorn ska jag bara till skolan och longera sen slutar jag..chill som fan :)

men nu ska jag ut och rida Tango som behöver komma igång lite mer nu,och nu har han fått några vilodagar så han lär va extra laddad.


Vi hörs sen pusshaj♥


Maraccas♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0