färgar håret.

Nu sitter jag här med färg i håret..igen,hade fet utväxt så ja behövdes.
Är trött som ett as, en viss person (nämner inga namn) ringde mig sådär..20 gånger vid kl 3 ;o
hade dessutom ställt larmet på halv 10 eftersom jag måste gå upp tidigt om jag ska orka upp till skolan imorn.
Men ja jag lever antar jag.
Ska fixa lite smått här hemma,sen ut och skritta Tango,om jag kommer av gården -.-
De håller på och borrar bergvärme där det är som smalast mellan huset och garaget så vettifan om jag kommer förbi med Tango med tanke på att det låter som fan,står massa maskiner ivägen och ja.

Men ja vi hörs senare pusss♥




bild från sista dagarna i 1an,saknar alla..eller ja nästan alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0