bara för att jag har tråkigt.

och lite för att jag uppdaterat så dåligt.
och lite för att jag tycker sånthär är roligt ;)
och nej jag har inget bättre för mig om nätterna.

1. sätt din musik på blanda
2. klicka på nästa knappen efter varje fråga
3. använd sångtitlen som svar på frågan


1. hur mår du idag?
An era of treachery

2. kommer du komma långt i livet?
The end

3. hur ser dina vänner dig?
HxC 2-step

4. kommer du gifta dig?
Enemy in me

5. vad är ditt livs themesong?
Crazy

6. vad är ditt livs historia?
Prelude 12/21

7. hur är skolan för dig?
Congratulations,I hate you

8. hur kan du komma framåt i livet?
True romance

9. hur kommer imorgon vara?
Can't be saved

10. vad är det bästa med dina vänner?
Bat country

11. vad finns i lager för nästa vecka?
In the ghetto

12. vilken sång beskriver dig bäst?
Hard to be vain

13. hur är det med ditt liv?
Bed of roses

14. vilken låt ska spelas på din begravning?
Noone's gonna do it for you

15. hur ser världen på dig?
Don't look back in anger

16. kommer du att ha ett lyckligt liv?
Always

17. vad tycker dina vänner om dig?
Brick by boring brick

18. vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Holy diver

19. vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Face down

20. har du en djup & mörk hemlighet?
The funeral of hearts

21. brukar folk i hemlighet fantistera om dig?
Strangers like me

22. hur kan jag göra mig själv glad?
Falling rain

23. kommer jag någonsin ha barn?
If it means a lot to you

24. vad är några tips till mig?
Grow up,peter pan

25. hur kommer jag bli igenkänd?
Hero of war

26. vad är min danssång?
Since U been gone


haha lite läskigt så att vissa verkligen ser ut som vettiga svar på frågorna haha.




1år gammal bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0